Haasteen heitti rakas siskoni omassa blogissaan ja koitan nyt ottaa vihdoinkin haasteen vastaan.

Etsi blogistasi kaunein talvikuva, mikä on otettu koirasi ensimmäisenä tai toisena talvena. Laita se blogiisi ja kerro tunnelmia noilta ajoilta. Heitä kuvahaaste eteenpäin seuraaville viidelle koiralle, jolla on blogi...

 

En sitten tyypillisenä naisena osannut valita vain yhtä kuvaa joten valitsin kaksi.

Tämä ensimmäinen kuva on Ranen ekasta talvesta meillä. Tämä kuva on vaan jotenkin niin ihana. Tässä kuvassa näkyy pienen ja suuren koiran ystävyys. Tuntuu että valkoinen ympäristö antaa tälle kuvalle ajattomuuden tunteen. Tästä kuvasta vaan heijastuu itselleni monta asiaa...Tämä on varmaan tärkein kuva minulle koiristani.

 

Toinen kuva on tämä. Tässä näkyy sama asia kuin ylemmässä, ison ja pienen ystävyys. Tässä ei ole sama tunnelma, mutta itse näen tässä ison nallekarhun (Willen) joka kotiutui luokseni kesällä ja on siitä muuttunut paljon. Antaa rakkautta isolla sydämellä ja on iso osa elämääni.

Näissä kahdessa kuvassa on kolme asiaa jotka ovat tärkeitä minulle ja jotka osoittavat kiintymystään minuun kukin omalla tavallaan. Hyväksyvät minut tälläisenä kun olen. Eivät tuomitse minua mistään, eivät syytä minua mistään ja ottavat minut aina iloisesti vastaan. Ilman tätä kolmikkoa elämäni olisi todella tyhjää. Niin paljon kun ne ottavat, ne antavat vielä enemmän. Sanoin en voi kuvata kuinka tärkeitä ystäviä nämä ovat. <3<3<3