Paljon onnea vaan Rane poika, paljon onnea vaan!

Huimat 4 kk tuli nyt tänään täyteen. Mitä minä pieni piipero osaan 4kk iässä????

Tehdä paljon tuhmuuksia, olla todella omapäinen, kiusata "isosiskoani" Pimua...

Siinä oli ehkä huonoimmat puoleni, kukaanhan ei voi olla täydellinen, mitä muuta siis osaan???

Osaan olla leikkisä,olen oppivainen, osaan aamulla herättää mamman haukkuen, kun haluan pihalle.Tämä tapahtuu nykyään puoli 6 joka aamu*haukotus*,osaan kulkea hihnassa hienosti, osaan seisoa maltillisesti, pääsääntöisesti tottelen käskyä tänne & täällä, osaan paljon muutakin mutta kohta rupee jo omakehu haisemaan.Mutta tärkein meinasi unohtua...osaan olla multimaalisen ihanasöpökaunislutuinenmammankultapoika eli siis kertakaikkisen MAHTAVA!

Tältä minä näytän 4kk päivänä

Aikas söpö olen mahtavan pörhösen turkkini kanssa, ainakin mamman mielestä.

Olen aikas jämäkkä. Juoksutreenit läpi lumihankien on tehnyt tehtävänsä.

 Mihin se mun käpy hävisi?

Hahaa löyty!!!

Käpyjen kantamisen kunkkuko?